Hoe vraag ik een Extra-kaart aan?
Je krijgt een Extra-kaart op eenvoudige aanvraag bij een van onze medewerkers in de beenhouwerij. Je kan de Extra-kaart onmiddellijk gebruiken.
Is de Extra-kaart gratis?
Ja. Je kan de Extra-kaart gratis in elke Renmans-beenhouwerij verkrijgen.
Kan een Extra-kaart gebruikt worden zonder registratie?
Ja. Je geniet dan van alle basisvoordelen van de kaart, namelijk de Extra-cheques en de Extra-promoties in de winkel. Maar we raden je toch om je e-mailadres te registreren, zo spaar je nog sneller Extra-punten en profiteer je van nog meer voordelen.
Kan ik mijn Extra-kaart meegeven aan een lid van mijn familie?
Ja, dat kan zonder problemen.
Hoeveel tijd heb ik om mijn Extra-kaart te registreren?
Er staat geen tijdslimiet op je registratie. Voor registratie geniet je enkel van de basis-voordelen van de Extra-kaart.
Hoe worden mijn persoonlijke gegevens gebruikt?
Bij de activatie van je kaart vragen we je om enkele gegevens, zoals je naam, geslacht, adres en geboortedatum. Die gebruiken we om je gepersonaliseerde aanbiedingen voor te stellen. Je gegevens worden niet met derden gedeeld. Je geboortedatum dient om je met je verjaardag Extra-punten te schenken en je e-mailadres om je op de hoogte brengen van promoties en wedstrijden. Je kan je nieuwsbrieven gemakkelijk beheren of uitschakelen onder ‘Mijn account’.
Mijn punten staan niet vermeld op mijn kassaticket en/of online account, waar zijn ze?
De Extra-punten die je spaart via de Extra-promoties vermeld bij de promoties en in de toonbank, vind je altijd terug op je kassaticket. Bij deze promoties kan het 1 tot 2 dagen duren voor je punten ook in je puntenhistoriek onder ‘Mijn account’ te zien zijn.
Bij producten met een gepersonaliseerde Extra-korting aangekondgd in de wekelijkse nieuwsbrief of via mail, kan het tot 4 dagen duren voor de punten toegevoegd worden aan je kaart en zichtbaar zijn in je online puntenhistoriek. Ze verschijnen niet op je kassaticket. Wanneer ze zijn toegevoegd aan je kaart en online account, ontvang je van ons een e-mail met het aantal toegevoegde punten.
Ik heb mijn kaart verloren. Kan ik een nieuwe kaart aanvragen en deze aan mijn account koppelen?
Geen enkel probleem, je beenhouwer zal je een nieuwe kaart geven. Als we het nummer van je oude kaart hebben, blijven al je punten behouden. Je nieuwe kaart is meteen bruikbaar.
In welke winkels kan ik mijn Extra-kaart gebruiken?
In alle Renmans-winkels geniet je met je Extra-kaart van het spaarsysteem en de promoties.
Wat als ik mijn Extra-kaart niet bij heb in de winkel?
Vraag een medewerker om een stempel te zetten op de achterzijde van je kasticket. De punten zullen bij je volgende aankoop, op vertoon van het ticket, toegevoegd worden. De toekenning van punten voor aankopen verkregen per mail, kan enkel gebeuren op vertoon van je kaart op het moment van je aankoop. Deze punten kunnen wij achteraf niet meer toevoegen.
Hoe verkrijg ik de kortingen?
Al je kortingen, zowel de standaard Extra-promoties als de gepersonaliseerde, worden automatisch verrekend aan de kassa. Geef je Extra-kaart bij betaling af aan de verkoper of verkoopster in je beenhouwerij.
Ik heb de Extra-punten voor mijn verjaardag niet ontvangen.
Heb je wel degelijk een aankoop gedaan binnen de 6 dagen voor je verjaardag? Zoja, worden de Extra-punten 2 à 5 dagen na de aankoop op je kaart gezet.
Ik wens mijn puntensaldo te consulteren.
Ga naar je account aan de hand van het nummer van je Extra-kaart (of Login) en je wachtwoord. Klik op de link “mijn punten” om je puntensaldo en overzicht te consulteren.
Hoe mijn gegevens, e-mailadres aanpassen ?
Ga naar je account aan de hand van het nummer van je Extra-kaart (of Login) en wachtwoord. Klik op de link “persoonlijke gegevens” om je gegevens te updaten.
Bonnen onmiddellijk gelinkt aan de klantenkaart:
Momenteel is het nog niet mogelijk van de kortingsbonnen rechtstreeks te binden aan de klantenkaart. Je kan de bonnen afdrukken of ze te tonen op je smartphone.