De (h)erkenning van de klant

Verkopen is één ding, echte service bieden een ander. Onze band met de klant is een zaak van authentiek persoonlijk contact. Verkoopster Fabienne in Fléron wist dat mooi te verwoorden.

 

Dankbaarheid

“Julien, een vaste klant van wie de vrouw ziek is, kan af en toe zijn hart eens luchten bij ons. Dat doet hem zichtbaar goed. Maar dat betekent ook dat hij er thuis in de keuken alleen voor staat. Dus krijgt hij van ons advies over de producten en hoe ze klaar te maken. Om ons te bedanken voor de goede zorgen, komt hij regelmatig langs met een doosje pralines!

 

Service

Maar Julien is zeker niet de enige die we op die manier helpen. Veel klanten vragen ons de baktijd van het vlees, of welke bijgerechten er goed bij passen. Uiteraard helpen we hen allemaal even graag. Het doet deugd als zij ons vertellen dat het vlees goed is, dat er veel keuze is en dat ze terugkomen omdat het personeel altijd vriendelijk en behulpzaam is.

 

Band met de klant

Ik heb eerst in Herstal gewerkt, maar werk nu al meer dan 25 jaar in Spa. Onlangs kwam er een klant over de vloer die mij sinds Herstal niet meer had gezien, maar me toch nog had herkend. Dat geeft je een idee wat een goede band wij hebben met onze klanten. En ja, dat is iets waar ik en mijn collega’s allemaal fier op zijn.”